Avatar billede sharp9000 Nybegynder
16. december 2006 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af logo

Hej

Jeg er ved at bygge en side op om, og er i den forbindelse på jagt efter en der kan hjælpe med at deigne et logo til www.2nd-life.dk

Jeg havde forestillet mig der skulle stå:

2nd-Life.dk eller www.2nd-Life.dk og holdes i blå nuancer, men derudover har jeg ikke de store krav - kan bare desværre ikke sekv finde ud af den slags.

Eksempler kan  mailes til hugosavon@gmail.com (husk at angive jeres brugernavn her på eksperten) og svar postes her.

På forhånd tak.

Ved flere gode forslag vil jeg fordele efter hvad jeg vælger at bruge (fx. 100 til den jeg vælger + 2 x 50 til andre forsøg, som jeg ikke vælger)
Avatar billede stone Forsker
16. december 2006 - 22:19 #1
øh.... det er svært at designe noget ud fra de oplysninger, hvilken målgruppe? hvad er 2end_life.dk
Avatar billede sharp9000 Nybegynder
18. december 2006 - 09:07 #2
2nd-life.dk er en side der skal fungere som et dansk communitysite for brugere af secondlife.com, som er et onlinespil - men det er ikke så afgørende. Jeg vil bare gerne have designet et logo, som viser navnet 2nd-life.dk i nogle pæne typer
Avatar billede supertekst Ekspert
18. december 2006 - 13:32 #3
forslag afsendes...
Avatar billede sharp9000 Nybegynder
18. december 2006 - 15:16 #4
Selv om det tilsendte forslag er noget bedre end havd jeg selv kan lave, så er det ikke 100% hvad jeg havde håbet på. Er der evt. mulighed for at lave det en anelse mindre (+fjerne spejlingen) - evt. med nogle mere 3D agtige typer?

Men tak for forslaget
Avatar billede supertekst Ekspert
18. december 2006 - 15:55 #5
Skal forsøge & selv tak
Avatar billede paak Nybegynder
21. december 2006 - 11:48 #6
Jeg ændrede lidt på det eksistrende og smed en ny tekst & style på. Resultatet kan hentes her: http://www.paatrick.dk/eksperten/second_life.jpg