Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. maj 2001 - 00:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ps2

Jeg har lige købt en ps2, ret lækker maskine...
I manualen står der noget om at den understytter mpeg..

Vil det sige at man kan se vcd film på ps2?? via mpeg format..

syntes nu ikke ps2 er helt udviklet endnu, syntes godt de f.eks. kunne have givet
lov til at spille brændte spil(kan den ikke), afspille vcd, og alle landekoder
indenfor dvd...

wil/

Avatar billede nomiz Nybegynder
23. maj 2001 - 00:50 #1
Du kan brænde en vcd og se den på din Playstation 2 konsol, ligesom en alm. DVD-afspiller.
Brug evt. programmet Nero Burning, fra www.nero.com

/vh
Simon
Avatar billede milo Nybegynder
23. maj 2001 - 01:06 #2
en ps2 mus? :)

psx
Avatar billede keysersoze Guru
23. maj 2001 - 01:10 #3
som nomiz siger...

mht til landekoder er det ulovligt at gøre fra Sony\'s side
brændte spil ulovlige, så hvorfor give den mulighed?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. maj 2001 - 08:52 #4
Nomiz> kræver det ikke f.eks at der er en auto start til vcden?? hvordan starter man den, og kræver det noget, før det virker?

wil/
Avatar billede skott Nybegynder
23. maj 2001 - 09:51 #5
Det er muligt at sætte en chip i og så derefter spille brændte spil..... og man skulle vist nok også have muligheden for at se alle dvd landekoder....
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. maj 2001 - 18:33 #6
skott> jepz ved jeg, men så ryger min kasko på den, ik så godt...

Ang det med vcd, nogle der kan uddybe det lidt
Avatar billede cool-wil Nybegynder
27. maj 2001 - 22:45 #7
ikke nogle gode svar....lukker ned