Avatar billede nielsfrisk Nybegynder
14. december 2006 - 19:08 Der er 5 kommentarer

K750i Mobil kan ikke tilslutte PC via USB.

Hej Alle

Jeg har af en ven netop købt Sony Ericsson K750i, og jeg er fint tilfreds. Jeg har fået oplader og et USB kabel med, sålangt så godt. Jeg har taget nogle billeder, som jeg gerne vil overføre til min computer.

Men ligeså snart jeg sætter USB kablet i popper der en "Ny Hardware Fundet" op i windows. Og Win XP finder åbenbart Mobilen som "W800", hvilket jo desværre ikke er rigtigt.

Jeg har downloader alle .inf driverne fra den officielle hjemmeside, men jeg kan ikke bruge dem til at installere USB driverne med, eftersom computeren genkender mobilen som en W800 og ikke en K750i. Jeg må ærligt indrømme at jeg er på herrens mark lige nu, og ikke aner hvad jeg skal stille op.

Jeg har ikke bluetooth på min computer, men IR - det prøvede jeg, det går bare ufatteligt langsomt. Så ville være yderst taknemmelig hvis nogen kunne komme med et bud på hvordan jeg læser USB problematikken her.

På forhånd mange tak :-)

Mvh
Niels
Avatar billede nicer Nybegynder
14. december 2006 - 19:18 #1
prøv at installer den som en W800 og se hvad der sker? windows kommer ikke til at gå ned pga. det
Avatar billede nielsfrisk Nybegynder
14. december 2006 - 20:12 #2
.inf filerne duer ikke til w800.

Overvejede også at hente driverne til w800, men der stod udtrykkeligt på den officielle hjemmeside at de KUN kan bruges til w800. Så gider ikke engang at prøve.

Der må være en anden løsning.

På forhånd tak.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. december 2006 - 20:32 #3
Prøv at spørge din kammerat om han har fået opdateret din 750i til en w800, det er min nemlig, der var på et tidspunkt en artikel om det i Mobil, det er et blad.
Avatar billede nielsfrisk Nybegynder
15. december 2006 - 00:26 #4
Det var utroligt, du havde ret. Såre simpelt.

Mange tak, begge to :)

Svar?

-Niels
Avatar billede nicer Nybegynder
15. december 2006 - 08:13 #5
Gi' du dem bare til wolf