Avatar billede deix Nybegynder
14. december 2006 - 00:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Røde film ?

Hej eksperter

Når jeg vil se en dvd film på min computer (gælder også andre film) bliver de røde og mørke, jeg tror det har noget med indstillingerne at gøre jeg kan simpelthen bare ikke finde det ! kan i ikke hjælpe mig?
Avatar billede semaine Nybegynder
14. december 2006 - 00:12 #1
Gå til en øjenlæge..!
Avatar billede deix Nybegynder
14. december 2006 - 00:13 #2
Det har intet med mine øjne at gøre -.-
Avatar billede semaine Nybegynder
14. december 2006 - 00:13 #3
når lol
Avatar billede atdata Nybegynder
14. december 2006 - 00:56 #4
det er noget at gøre med at de er kopibeskyttet det vil sige du kan afspille dem på alm. dvd men ikke på computeren da man ikke skal kunne kopiere dem derfor har du prøvet andre programmer
Avatar billede deix Nybegynder
14. december 2006 - 00:59 #5
har prøvet alle mulige programmer, det er det samme. det er ikke kun dvd film den gør det ved men ved alle
Avatar billede m_els Nybegynder
14. december 2006 - 01:03 #6
Bruger du NVidia?
Avatar billede deix Nybegynder
14. december 2006 - 01:06 #7
Jep
Avatar billede m_els Nybegynder
14. december 2006 - 01:10 #8
Jeg har selv haft samme problem. Prøv at på ind i nvidia control panelet ("classic" layout) og vælg menupunktet "color correction".

Den første dropdown skulle gerne stå til "Desktop". Tryk nu "restore default" nederst til højre.

Vælg nu "Overlay" og tryk igen på "restore default"

Gør det samme med "All"

Afspil en video og se om det hjalp...
Avatar billede deix Nybegynder
14. december 2006 - 01:14 #9
tak, tusind tak!! læg et svar :D
Avatar billede m_els Nybegynder
14. december 2006 - 01:16 #10
Hehe, ved selv hvordan det er når ens film ikke ser ud som de burde!
Avatar billede atdata Nybegynder
14. december 2006 - 07:52 #11
har du tjekket dit VGA kabel om det er spændt ordentligt fast hvis ikk det er det eller der er bøjet eller knækket et lille ben kan det også give kedelige farver