Avatar billede goldenbaek Nybegynder
13. december 2006 - 21:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ekstern harddisk

Jeg skal have købt en ekstern harddisk til backup af billeder osv. Vil bruge 700-900 kr på den. Hvilke mærker er gode (pålidelige) og hvilke skal manholde sig fra.
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. december 2006 - 21:27 #1
Der har lige været en test på PCworld omkring eksterne harddisks.

Jeg har for en lille uge siden købt Western Digital MyBook premium edition (320 gb) og er yderst tilfreds. Var iøvrigt også testvinderen... Den tænder automatisk med computeren, og slukker igen når man slukker. Er ikke klar over om andre eksterne også gør det, men det er i hvert fald en dejlig feature...
Avatar billede haverslev Novice
13. december 2006 - 21:28 #2
Jeg foretrækker Maxtor som externe harddiske, som enten kan køre via USB eller Firewire
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. december 2006 - 21:30 #3
Jeg gav 1100 for de 320 gb. Er du ikke interesseret i at se på fronten hvor meget ledig plads der er, eller firewire, fåes den også til 900 som essential
Avatar billede goldenbaek Nybegynder
05. marts 2007 - 00:20 #4
h
Avatar billede haverslev Novice
05. marts 2007 - 09:15 #5
Hvad betyder h ?

Du skal lige skrive havd du har købt osv. - så kan andre også se hvad der er løsningen på spørgsmålet.