Avatar billede thomastegl Nybegynder
13. december 2006 - 20:19 Der er 4 kommentarer

Fotogalleri der selv "scanner" indhold af mappe.

Har kigget på en del fotoalbums/gallerier, men det lader til at de alle kræver at man selv skriver filnavnene ind i koden.
Er det ikke muligt at lave et galleri som selv undersøger en given mappe for billeder???
Til et ret stort album hvor der hele tiden kommer nye billeder til...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. december 2006 - 20:20 #1
Jo, hvis du lader fx. php generere en xml med indholdet af en mappe, som derefter sendes til din flash. Flash kan ikke gøre det direkte.
Avatar billede thomastegl Nybegynder
13. december 2006 - 20:23 #2
Det var præcis sådan noget jeg har kigget efter, men uden held. Du kender ikke til et eksiterende (gratis) tilbud?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. december 2006 - 20:31 #3
Næh, ikke umiddelbart, men prøv at søge efter "php folder content xml" eller noget i den stil på google.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
24. juni 2007 - 08:57 #4
...fandt du ud af det?