Avatar billede kokkeole Nybegynder
13. december 2006 - 18:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm

Jeg har sort skærm på min bærbare. Det er som om man kan se en lille anelse på skærmen, men meget svagt. Det er en Zepto 2415W2
Har prøvet i fejlsikret tilstand og systemgendannelse, men uden held. Jeg tror snarere at det er et hardware problem.
Hjælp mig.
På forhånd tak.
Ole Mathiesen
Avatar billede loppehund Nybegynder
13. december 2006 - 18:20 #1
lyder som dit baggrundslys er gået.
Avatar billede kokkeole Nybegynder
13. december 2006 - 19:15 #2
Åhh, hvad er baggrundslys?
Den er jo ikke engang 1 år gammel.
Hilsen ole
Avatar billede loppehund Nybegynder
13. december 2006 - 20:04 #3
Baggrundslyset er det der gør skærmen kan ses :D

Jeg ville kontakte købstedet
Avatar billede kokkeole Nybegynder
13. december 2006 - 20:25 #4
Tak for svaret Loppehund.
Hilsen Ole
Avatar billede loppehund Nybegynder
13. december 2006 - 20:39 #5
hvorfor tager du selv point
Avatar billede kokkeole Nybegynder
13. december 2006 - 21:47 #6
det ved jeg da ikke. Det var jo dig der skulle have dem.
Ole
Avatar billede kokkeole Nybegynder
13. december 2006 - 21:48 #7
hvordan giver jeg dig så point, og hvor mange vil du have?
Ole
Avatar billede loppehund Nybegynder
13. december 2006 - 22:13 #8
Det har intet med point at gøre, men din måde bare at hapse point selv.

Du betaler vel også regningen hos din mekanikker
Avatar billede kokkeole Nybegynder
13. december 2006 - 22:20 #9
Slå lige koldt vand i blodet. Jeg er da ved gud ikke interesseret i at give mig selv point. Hvad er det for en måde at skrive til folk på. Jeg trykkede accepter, og regnede da klart med at du fik dine point. Hvad der så er sket skal jeg ikke kunne sige. Jeg er endda meget taknemmelig for den hjælp og expertice man får herinde.  At pointsystemet ikke er særligt overskueligt, må stå for andres regning.
Mvh. Ole
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 10:17 #10
Nu var det hverken for at klage, snakke ned til dig eller andet. Men du er jo ikke en ny bruger, og at jeg ikke har smidt et svar må da ha´været tydeligt få en så gammel eksperten pofil som dig.

Undrede dig dig ikke, at du selv smed et svar, og at mit navn ikke fremgik af svarboksen!
Avatar billede kokkeole Nybegynder
14. december 2006 - 21:02 #11
Jeg bruger kun eksperten en sjælden gang, men at du beskylder mig for at tage mine egne point er en tand for barnligt. Jeg lod ikke mærke til hvad navn der stod.
Jeg kan kun beklage endnu en gang. Du kan få alle de point jeg har. Jeg fatter ikke simpelthen ikke din holdning. Rigtigt, jeg har nok været bruger i nogen år, men det gør mig da ikke til superbruger af siden. Kig oppe i tråden og se at jeg virkelig har givet udtryk for at det er en fejl fra min side.
Slut fra her.
Ole
Avatar billede loppehund Nybegynder
15. december 2006 - 08:29 #12
tak for karme og god jul