Avatar billede akki Nybegynder
13. december 2006 - 11:13 Der er 7 kommentarer

Word viser ikke automatisk sidehoved/fod

Sider og har en standard inst. af office 2003 på flere maskiner. på 2 af mine maskiner vises sidehoved og fod ikke automatisk, når man åbner et dokument med sidehoved og fod. nogen der kan forklare hvor jeg kan slå dette til og fra.
13. december 2006 - 11:22 #1
Enten:
Vis->Udskriftslayout

eller - hvis dette er valgt:
Funktioner->Indstillinger, fanen Vis
Marker feltet: Tomt område mellem sider.
Avatar billede jct Nybegynder
13. december 2006 - 12:31 #2
Det er vist nærmere et spørgsmål om hvorvidt word er indstillet til at vise udskrifts layout eller normal, se under Vis.
13. december 2006 - 13:02 #3
jct>> ??
Avatar billede jct Nybegynder
13. december 2006 - 13:40 #4
Hvis du kigger under 'vis' så prøv at vælge udskriftslayout og prøv derefter at vælge normal. Normal viser ikke brevhoved, men det gør Udskriftslayout.
13. december 2006 - 14:34 #5
jct>> Er det ikke der står i de første 2 linier i min første kommentar?
Avatar billede jct Nybegynder
13. december 2006 - 14:48 #6
Du har så ganske ret, sorry jeg trækker mig.
15. januar 2007 - 12:13 #7
Lukketid??