Avatar billede agerled Nybegynder
13. december 2006 - 08:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opdatere indkøbskurv på masterpage fra contentpage (ajax?)

Hej

På min masterpage har jeg en ajax updatepanel som indeholder min indkøbskurv. I codebehind'en på masterpagen har jeg så en metode man kan kalde med et varenummer hvorefter inkøbskurven bliver opdateret med den nye vare.

Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan eksekvere den metode fra en contentopage uden af siden skal refreshe????
Avatar billede flashit Nybegynder
14. december 2006 - 09:59 #1
Hej agerled

Jeg håber meget du finder en løsning, da jeg i længere tid har haft samme problem.
Hvis du finder en løsning, skriver du den så ikke her?

Mvh
Jakob
Avatar billede flashit Nybegynder
14. december 2006 - 10:41 #2
Her er en som har samme problem, og der er en løsning. Har ikke selv prøvet endnu.
http://forums.asp.net/thread/1456784.aspx
Avatar billede flashit Nybegynder
14. december 2006 - 10:59 #3
Det virker :-)

her er min lille test

Protected Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load

        ScriptManager1.RegisterAsyncPostBackControl(Button2)

        Label1.Text = Date.Now
        Label2.Text = Date.Now

    End Sub

    Protected Sub Button2_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click
        UpdatePanelTest.Update()
    End Sub
Avatar billede agerled Nybegynder
14. december 2006 - 11:07 #4
ja jeg fik det også lige til at virke... læg du bare et svar.
Avatar billede flashit Nybegynder
14. december 2006 - 11:09 #5
ok.
Det er super fedt, så bliver min gui meget bedre/lækre :-)