Avatar billede marx Nybegynder
13. december 2006 - 02:23 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

links til design sider

hej,

Vil gerne bede om links til forskellige hjemmesider, som har samlinger af div. links med folks forskellige designs.

Forstår i hvad jeg mener? :-)

Jeg søger hjemmesider i stil med det gamle ATDD.dk, hvis nogen husker det? Hvor det gik ud på at bedømme andres hjemmesider, som en slags chart-liste.

Points bliver fordelt så fair så muligt.
Avatar billede jowii Nybegynder
13. december 2006 - 07:48 #1
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
13. december 2006 - 08:35 #2
Her er en stak links til templates, så kan du se om du kan finde inspiration i disse.

http://www.freewebtemplates.com/

http://www.webtemplateszone.com/

http://www.templateheaven.com/
Avatar billede marx Nybegynder
13. december 2006 - 11:44 #3
Fandt denne: www.cwd.dk - tænkte mere i den dur.. måske bare nogle udenlandske sites?
Avatar billede jowii Nybegynder
13. december 2006 - 14:50 #4
Hvis du er ude på at se direkte eksempler så kan jeg ikke hjælpe dig..
Med mindre det er hjælp til opbygningen du søger? Er det hjælpen, så er webdesign101 god..

Skal du finde andre sider, så er der jo kun en mulighed - at søge.. Jeg kan ikke finde ud af hvad du helt præcis søger :-)
Avatar billede marx Nybegynder
13. december 2006 - 17:44 #5
@ jowii:

Ikke hjælp, men snarre inspiration, fra andre webdesigners hp'ere.. gerne samlet i et eller andet form for chart-index a la www.cwd.dk.
Avatar billede jowii Nybegynder
13. december 2006 - 19:59 #6
Jeg kender ikke sådanne sider - skal jeg finde inspiration søger jeg bare tilfældigt og går ind på siderne.. Inspiration kan være mange ting.. En side som denne www.hjemmesideskolen.dk er også inspiration og ideer til ens eget site.. Linket som jeg gav dig indeholder også inspiration og eksempler til ens site. Html.dk linker også til en fantastisk god nyhedsgruppe, hvor du kan søge på bestemte ting.. www.html-faq.dk ligeså.

Jeg fornemmer ikke det er sådanne ting du er ude efter, men et samlet sted hvor man kan se på andres hjemmesider har jeg ikke kendskab til. Er et hurtigt søg på google ikke lige så nemt? :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. december 2006 - 20:01 #7
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. december 2006 - 20:02 #8
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. februar 2007 - 15:48 #9
måske tid til at lukke spørgsmålet ?
Avatar billede marx Nybegynder
25. februar 2007 - 19:21 #10
lukket
Avatar billede marx Nybegynder
25. februar 2007 - 19:22 #11
lukket!!