Avatar billede pixel_piraten Nybegynder
12. december 2006 - 20:15 Der er 2 kommentarer

3D i Second Life

Hej Experter,

Spørgsmål:

Hvordan laver vi 3d til Second Life. Findes der eksterne  programmer foruden Blender der kan eksporterer til SL?

Vi leder samtidig efter en freelance 3d grafiker der har erfaring med at modulere til Second Life som er frisk på nogle spændende opgaver. Er du vores mand eller kender du nogen.

Vi har programmering kompetancer, adgang til Motion Capture optagelser og 2d grafik skills.

Hilsen,
Pixel Piraten
Avatar billede areon Nybegynder
31. august 2007 - 10:08 #1
Hej Pixel,
Jeg har ovenstående kompetencer til rådighed. Du kan kontakte mig på thomassorensenbg (skypeBrugernavn) eller sorensen(at)orangeweb.dk.

Mvh Thomas
Avatar billede pixel_piraten Nybegynder
31. august 2007 - 10:19 #2
Hej Thomas,

Tak for din henvendelse. Vi er desværre gået bort fra projektet og burde nok have lukket annoncen.

Held og lykke med dit forehavende.