Avatar billede alien_boy Nybegynder
12. december 2006 - 14:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

DVD maskinen med DivX

Min bror skal have ny dvd maskine i julegave. Han vil gerne have den skal kunne afspille avi film. Så at bilka havde en i denne uge med DivX, men kom så i tvivl for de avi film vi har er tit med Xvid codec. Så spørgsmålet er kan sådan en dvd afspiller med DivX også afspille film med Xvid codec?
Avatar billede jacla Nybegynder
12. december 2006 - 14:41 #1
Det skal du nok spørge forhandleren om, men ellers kan du konvertere filerne. Se: http://www.piratgruppen.org/spip.php?article118

vh

Jan C",)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. december 2006 - 15:00 #2
Ellers kan i konvertere filmen med dette program.

Dr.DivX 1.0.6  http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=2100&s=135
Avatar billede uffesteenberg Novice
12. december 2006 - 18:47 #3
SOM REGEL kan de også klare XVID... Check evt. på videohelp.com ved at gå ind i "DVD Players" eller "DVD Recorders" og søge efter jeres model...
Avatar billede alien_boy Nybegynder
12. december 2006 - 19:17 #4
Tak for siden uffesteensberg. Fandt dvd afspilleren derinde og den kunne godt spille Xvid. Smid lige et svar så du kan få dine points :)
Avatar billede uffesteenberg Novice
16. december 2006 - 17:48 #5
Svar :-) Men 200 point er sgu temmelig gavmildt!!!!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. januar 2007 - 22:53 #7
Alien Boy - vil da gerne have du svarer her, har nu fået at vide i min karma af eller anden anonym flab at jeg beholder point der ikke var tiltænkt mig, har nu opfattet at du også kunne bruge mit svar, men det kan være det er forkert?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. januar 2007 - 22:59 #8
Da det hele først er kommet istand idag, har jeg prøvet at rette det ved at dele pointene, regnede med det var ok - jeg beholder sgu ikke andres point - hvis jeg må være fri.:(
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. januar 2007 - 09:17 #9
Avatar billede uffesteenberg Novice
06. januar 2007 - 10:53 #10
No problemo ;-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. januar 2007 - 20:09 #11
Er godt nok træt af det her, mit svar er lagt for lang tid siden, men det er ikke gået op for flaben der bliver ved med at køre på mig.
Har også spurgt Uffe om det var iorden at pointene blev delt, så luk sylten!