Avatar billede salamander Nybegynder
22. maj 2001 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver...

Jeg har lånt et imidlertidig lydkort, da mit eget er fucked up. Jeg har bare ingen driver til ME og gidder FANME ikke til at slette og lave backup og sån. (Har desuden ikke 98 ved hånden). Dem der har lavet det hedder Addonics, Sound Vision og så står der også SV4000 chip pci sound card. Find en ME driver... Deres officielle er nede, dog kun driversiden!

De havde lagt drivere med på CDen til alt andet end ME... Hmmf sågar DOS...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
22. maj 2001 - 20:14 #1
Kan du ikke bruge Win98 driverne?
Avatar billede salamander Nybegynder
22. maj 2001 - 20:19 #2
nope
Avatar billede dennism Nybegynder
22. maj 2001 - 21:14 #3
Søg på www.download.com og se om du kan finde noget der passer !!!
Avatar billede sunezapa Nybegynder
22. maj 2001 - 21:22 #4
Der ER ingen driver til ME på Addonics Driver-page. Ej heller til Windows2000.
Du kan se en paged driverside her: www.addonics.com.tw/driver/driver.htm+addonics+sound+vision+sv4000+driver+download&hl=da" target="_blank">http://www.google.com/search?q=cache:uHQMJ5UwWRQ:www.addonics.com.tw/driver/driver.htm+addonics+sound+vision+sv4000+driver+download&hl=da
Siden er over 1 år gammel.
Når der ikke er driver med til hverken ME eller Windows2000 (det er der ikke), så er det fordi Addonics ikke længere eksisterer, og de stoppede driver-udvikling før ME. Addonics hedder nu Accel Power- se her: \"June 15, 2000 - Addonics Communications today announced that it will begin operating under the new name of Accel Power, Inc. to reflect the Company\'s new strategic focus on the intelligent power solutions market.\" (http://www.addcom.com/name_change.html)
Nu laver de (primært) strømforsyninger, - Lydkort-branchen er lige så hårdt trængt som videokort-branchen...
Lån et andet - kortet kan bruges i Windows 9x (og DOS :-))
Avatar billede desperado Nybegynder
23. maj 2001 - 11:31 #5
Sunezapa -->

Du har helt ret..

Vi haved inport af de kort og måtte se at de kort ikke ville køre under ME.

Sorry nyt kort !
Avatar billede mad_man Nybegynder
23. maj 2001 - 14:27 #6
prøv at søge på http://www.drivershq.com
Avatar billede salamander Nybegynder
05. juni 2001 - 01:01 #7
Hmm måtte selv ringe til EDB buttiken... Hmm
Avatar billede fimse Nybegynder
28. juni 2001 - 03:04 #8
Hej Salamander.
Jeg har selv et Addonics lydkort og ved at læse lidt i manualen fandt jeg ud af at mit lydkort var
et YMF740-kort og via www.Addonics.com fandt jeg et link til Yamaha som søreme hat lavet chipsetet
på kortet og der fandt jeg en driver til ME....
Check din manual og se om der er en anden typebetegnelse for dit kort og prøv så Yamahas driverside da de fleste Addonics lydkort brugte chips fra Yamaha er der måske en driver der.....

http://yamaha.com/lsi/support/downloads.htm

Held og lykke