Avatar billede emelik.com Nybegynder
22. maj 2001 - 20:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

delete cookies

Jeg skal bruge et script der deleter alle cookies i ens browser...
ikke kun dem fra ens eget domæne!...

-Mathis
Avatar billede nute Nybegynder
22. maj 2001 - 20:07 #1
det kan man ikke....man kan kun aksessere cookies for det spesifikke domenet du befinner deg på

/nute
Avatar billede bigo Nybegynder
22. maj 2001 - 20:17 #2
prøv evt. og lave en

c:\\windows\\Temporary Internet Files
og slet alt der..
så ryger kagerne osse...

Avatar billede nute Nybegynder
22. maj 2001 - 20:19 #3
Man får ikke aksess til filsystemet via JavaScript...
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. maj 2001 - 20:37 #4
brug \"start\" og \"søg efter\"-\"filer eller mapper\" for at finde en mappe der hedder cookies. I den mappe ligger alle dine cookies plus en fil der hedder index.dat.
du kan se på filnavnene hvor diverse cookies kom fra og slette alt andet end index.dat.
Avatar billede emelik.com Nybegynder
27. maj 2001 - 15:19 #5
LoooL! jeg ved de ligger i temp.... Men jeg skulle bruge en dims så den slettede dem fra mit websted!...

-Mathis