Avatar billede knagen7100 Novice
11. december 2006 - 21:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på MSN

Jeg har i et par måneder haft problmer med at logge på MSN. Efter det i lang tid ikke havde virket prøvede jeg at downloade den nyeste version af MSN. Wndows Live Messenger, Version 8,0. Når jeg skrivewr min mail adresse og og adgangskode skrives det forsinket i felterne. Herefter får jeg en fejlkode om at jeg ikke kan logge på Windows Live Messenger fordi tjenesten midlertidig ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. Fejlkode: 80040111.
Når jeg tilgengæld logger på Windows indbyggede Windows Messenger er der ingen problem.
Hvad kan jeg gør ?
Avatar billede gratis Nybegynder
11. december 2006 - 21:23 #1
Avatar billede knagen7100 Novice
11. december 2006 - 21:41 #2
Det virkede. Smid et svar og du får point.

Jeg syntes det er en lidt mærkelig fejl. Hvád er det lige som er gået galt? Et der mange med samme problem?
Avatar billede jacla Nybegynder
11. december 2006 - 21:47 #3
Se ligende debat http://www.eksperten.dk/spm/750199

Vh

Jan C",)
Avatar billede gratis Nybegynder
12. december 2006 - 00:11 #4
fint det virkede ;) jeg samler ikke på point, så dem snupper du bare selv :)
Avatar billede knagen7100 Novice
12. december 2006 - 13:39 #5
Tak for hjælpen!
Avatar billede gratis Nybegynder
12. december 2006 - 16:22 #6
Du er velkommen ;)