Avatar billede fuurkan Nybegynder
11. december 2006 - 20:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Multimediekort, driver til Realtek

Hey, jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig.

Jeg formaterede min computer forleden dag og alt blev selvfølgeligt slettet men der opstod et problem. Min computer kan ikke afspille lyde.

Jeg så at driver til mit multimediekort ikke var installeret og prøvede så at ominstallere den via. enhedshåndtering men det virkede ikke. Har intet CD eller driver liggende til den og håber nogle kan hjælpe mig.

En coputer er ikke en computer uden lyd :)

Med hjælp fra EVEREST fandt jeg frem til at jeg har:

Realtek ALC658 @ Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller

Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. december 2006 - 21:19 #1
Du kan hente driveren her :
http://www.majorgeeks.com/download4400.html
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. december 2006 - 22:05 #2
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. december 2006 - 22:58 #3
Spørg ( fuurkan ), hvis du skal have lidt mere hjælp. Ellers ligger jeg så et svar...

Til Niels Hansen: læs: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. december 2006 - 23:08 #4
# lave et "tomt" eller irrelevant svar i håb om at få nogle lette point. kan ikke se du linker til producentens hjememside, og jeg kommer med direkte link.
Avatar billede fuurkan Nybegynder
11. december 2006 - 23:47 #5
K > Tusind tak, så er problemet løst ;)