Avatar billede alcoholic Nybegynder
22. maj 2001 - 19:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

counter-strike hjelp\\diablo2

nr 1 hvor kan jeg downloade cd-key program til counter-strike ????
nr 2 hvor kan jeg downloade en opdatering til diablo 2 ????? hjelp mig tak
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. maj 2001 - 19:24 #1
nr 1. Det må vi ikke svare på her på eksperten.dk
nr 2. Du kan downloade opdateringer til Diablo 2 på www.gamereactor.dk (søg på diablo 2)
Avatar billede dribble Nybegynder
22. maj 2001 - 19:25 #2
Jeg kender ingen cd-key programmer der virker til CS endnu !!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
22. maj 2001 - 19:39 #3
jo jo. Der er masser af dem, men dette holdes m.h.t. reglerne væk fra Eksperten!

Find et andet sted at spørge.
Avatar billede alcoholic Nybegynder
23. maj 2001 - 14:20 #4
så send mig siden med en e-mail her er min e-mail adr. patrick@dadlnet.dk kan du gøre det
Avatar billede alcoholic Nybegynder
22. juni 2001 - 14:18 #5
dh