Avatar billede tm_pedersen Nybegynder
11. december 2006 - 14:31 Der er 11 kommentarer

Fejl log

Jeg har modtaget denne fejlmeddelse en del gange:
Der blev fundet en fejl på enheden \Device\Harddisk0\D under en paging-handling.

efterfølgende er denne kommet:
Enheden \Device\Ide\IdeDeviceP0T0L0 svarede ikke inden for timeoutperioden.

hvordan løser jeg dette?
Avatar billede hcma Novice
11. december 2006 - 15:15 #1
prøv at checke disken for fejl
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no46
Avatar billede tm_pedersen Nybegynder
18. december 2006 - 09:06 #2
Den fungere fortsat ikke
Avatar billede hcma Novice
18. december 2006 - 12:30 #3
meldte scanningen fejl på hd'en ?
hvis ja - tag backup af alt det du kan og skift den ud
Avatar billede tm_pedersen Nybegynder
18. december 2006 - 14:05 #4
nej den meldte ikke fejl, men det er begyndt at forekomme på 2 hardiske nu, og den ene er kun et halvt år gammel, kan det være bundkortet eller strømforsyningen der gør det?
Avatar billede hcma Novice
18. december 2006 - 14:13 #5
check om alle ledninger og forbindelser sidder korrekte

er der advarselstegn i enhedshåndteringen ?
Avatar billede tm_pedersen Nybegynder
18. december 2006 - 19:06 #6
hAr skiftet ledningerne, og der er ingen advarselstegn i enhedshåndteringen.
Avatar billede hcma Novice
18. december 2006 - 19:13 #7
tror det er enten ledningen til hd'en eller controleren dertil det er galt med.
Avatar billede tm_pedersen Nybegynder
18. december 2006 - 21:22 #8
det vil sige at hvis det ikke er ledningen er det et nyt bundkort?
Avatar billede hcma Novice
18. december 2006 - 23:04 #9
måske, er absolut ikke sikker.
jeg ville selv gå til en tekniker og få ham/hende til at måle det hele igennem.

du kunne jo også evt. prøve at lave en repair  (det eneste du mister er alle updates og de drivere du selv har lagt ind)
Altså en Repair og IKKE en formatering:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

(jeg skal nok selv til det snart, da min egne pc er begyndt at "fryse" og / eller genstarte helt umotiveret her til aften (allerede 3 gange på 2 timer)) (tror det er mit onboard grafikkort som fejler)
Avatar billede tm_pedersen Nybegynder
19. december 2006 - 06:51 #10
Har prøvet at formatere, har også haft byttet rundt på hardiskene. Du kan se i loggen om det det er grafikkortet.
Avatar billede tm_pedersen Nybegynder
23. januar 2008 - 16:20 #11
hcma smider du ikke et svar?