Avatar billede imadchabab Nybegynder
11. december 2006 - 10:53 Der er 2 kommentarer

Er det en god pris for en ny computer?

Hej

Jeg skal købe en ny computer og har fundet denne computer på edb priser.

Jeg vil høre jeres råd, er det en computer som er rigig stærk... den skal bruges til krævende programmer samt spil.

Hvis i ikke synes at dette er en god tilbud, er jeg interesseret i at høre jeres råd.

her er det jeg har fundet frem til .

Processor Intel Core 2 Duo E6700 / 2.66Ghz / FSB1066MHz
Bundkort    Biostar TForce 945P, PCI-E, DDRII, S-ATAII
Ram    4096, DDR II SDRAM PC2-5400
Grafik    Nvidia GeForce 7950GT 512MBDDR 16xPCI-E grafikkort
Harddisk    Samsung 400GB 7200 RPM harddisk SATAII Fluid
Netkort    100/1000 Mb/s Realtek 8100C GIGABIT
Lydkort    SoundBlaster komp 6-channel lydkort
Dvddrev    Pioneer DVR-111 16x DVD Multi-Brænder +/-
Kabinet    CoolerMaster Centurion 534 Silver/Black Alu. Front
Software    Alle drivere m.v. medfølger
Garanti 2 års reklamationsret - 3 års garanti 750,-
Leveringstid 1-3 dage som standard
Pris uden moms 10.396 kr.
Pris med moms 12.995 kr.

(Jeg har skrevet denne spørgsmål i et forkert kategori, så jeg skriver den her, og håber at nogen vil hjælpe mig)
Avatar billede kenp Novice
11. december 2006 - 15:37 #1
Det lyder som en helt OK computer hvis du spørger mig. Men har du en windows ;)
Avatar billede imadchabab Nybegynder
12. december 2006 - 14:52 #2
Ja det har jeg