Avatar billede christinam Nybegynder
10. december 2006 - 20:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke komme på msn?

Hej..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med, hvorfor jeg ikke kan logge på msn. Min venninde er på samme internet forbindelse som mig, og hun er på, og har ingen problemer.

Har flere gange prøvet at trygge reparer og genstart i feljfinding, men ingenting hjælper. Har også genstartet pc'en.

I fejlfindingen siger den: der kunne ikke oprettes forbindelse til tjenesten. dette kan skyldes ukorrekt proxy-eller firewall indstillinger. osv.

men jeg har ikke ændret på noget, og har været på uden problemer indtil nu.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede christinam Nybegynder
10. december 2006 - 22:22 #1
er løst
Avatar billede smashlotus Nybegynder
11. december 2006 - 13:17 #2
TILYKKE - Dette er spørgsmål nr. 750000 der er oprettet her på eksperten... Noget af en milepæl - trekvart million spørgsmål er alligevel en hel del! :O

Syvhundredeoghalvtrestusinde spørgsmål!! Siden den spæde start i november 1998 for over 8 år siden.. ;)