Avatar billede dogg Nybegynder
10. december 2006 - 18:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Upload via ASP.NET 2.0 til MySQL

Hej,

Jeg sidder med mit webprojekt, hvor jeg uploader til en mysql database via asp.net 2.0. Jeg er netop overgået til en dedikeret server, i forhold til mit udviklingsmiljø, og der opstår nu problemer, når der uploades filer på mere end 100kb!

Jeg har allerede specificeret maxgrænsen for upload (for asp.net) i min web.config-fil, men er der andre steder, hvor der også skal ændres? MyODBC er version 3.51!

Det skal siges, at systemet virker uden problemer, hvis man skifter mysql server! Der er endvidere forsøgt ændring af IIS' opsætning med en max upload på 200KB... men tilsyneladende uden held!

Alle råd og ideer modtages!
// dogg
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2006 - 20:02 #1
my.ini:

[mysqld]
...
max_allowed_packet = 8M
Avatar billede dogg Nybegynder
10. december 2006 - 21:36 #2
fornemt! Takker! Smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2006 - 21:54 #3
ok