Avatar billede guffi1220 Nybegynder
10. december 2006 - 13:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Digitizer til noter og fysiktegninger

Hej..
Jeg overvejer at købe en digitizer, som skal bruges til at tage fysik noter, tegninger og skitser. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge, om det skal være en med "plade" under eller ej. Kender ikke rigtig fordelene ved de forskellige.

Jeg ved, at der har været mange spørgsmål om digitizer her på siden, men har ikke rigtig kunne finde et svar jeg kunne bruge. Håber der er en, som kan hjælpe. :)

Hilsen Guffi
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2006 - 11:06 #1
www.wacom.com

små digitizere som fåes i alle størelser og kvaliteten er i top
Avatar billede guffi1220 Nybegynder
13. december 2006 - 23:19 #2
Jeg er ikke helt med.. vil du kunne være mere konkret?
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2006 - 11:35 #3
Avatar billede guffi1220 Nybegynder
05. august 2007 - 13:13 #4
Hej jetdirect..

Jeg kan lige se, at jeg aldrig har fået lukket dette spørgsmål.. Hvis du gerne have pointene kan du så ikke bare sende et svar?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2007 - 13:35 #5
behold du dem selv :-)
Avatar billede guffi1220 Nybegynder
17. august 2007 - 12:37 #6
så takker jeg.. Vil lige nævne, at jeg idag sidder med en wacom graphire 4 xl.. :D