Avatar billede arneolsen Nybegynder
10. december 2006 - 12:33 Der er 5 kommentarer

Virus genstarter maskinen

jeg har set masser af indlæg hvor løsningen er ag starte i fejlsikret tilstand og fjerne AVG.men min maskine genstarter også når jeg prøver at starte i fejlsikret tilstand.HJÆÆÆLLP
Avatar billede dragonheart Nybegynder
10. december 2006 - 12:58 #1
nu ved jeg ikke om du har noget vigtigt du skal gemme eller have reddet på din computer. det du kan gøre, hvis du er sikker på at det er en virus, er at du kan nulstille BIOS og instalere nu operativ system. 2000/XP eller hvad du nu bruger. hvis du har nogle ting du skal bruge fra din computer. der kan man bruge den tunge gang ved at have en extra Harddisk og sætte den i din computer. nulstille BIOS og instalere operativ system på den. instalere ny antivirus/firewall og sætte den Harddisk du har problemmer med og gemme de filer du skal gemme på den og der efter formatere den HD du har problemmer med. så er du sikker på at din virus ikke er på den. dette er 2 ting du kan. men kun hvis du er sikker på at det er en virus og du har lidt snilde for at rode med computer.
Avatar billede nva Praktikant
10. december 2006 - 16:16 #2
Mon ikke du skulle prøve at starte på din XP-cd og gå i recovery console og lave kommandoen chkdsk C: /p /r før du forsøger noget andet?

http://support.microsoft.com/kb/314058
Avatar billede nva Praktikant
13. december 2006 - 08:26 #3
Respons?
Avatar billede arneolsen Nybegynder
15. december 2006 - 20:09 #4
Tak for hjælpen
Det hele endte med Format C: og geninstallering af det hele
Avatar billede dragonheart Nybegynder
18. december 2006 - 01:25 #5
sådan kan det jo gå desværre enda en gang i mellem. nogle gange har man ikke andre chancer :-(