Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 11:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt headset - hvilket?

Havde dette til min søn rykkede ledningen af :(

Er/var fuldt tilfreds med det, men er der andre der også har mulighed for ekstra bass/vibration?

Dette havde jeg: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=42392
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 11:08 #1
P.s. pris max kr. 250,-
Avatar billede dragonheart Nybegynder
10. december 2006 - 11:36 #2
der skal lige siges at der findes et hav af forskellige der har bass/vibration. men det vil være efter hvilken model og mærke du vil have. men i en prisklasse til 250kr ville jeg vælge den samme som den du havde i forvejen, da den er alletiders til det man skal bruge den til.
jeg vil også lige tilføje at jeg har haft den samme headset som du viser der og jeg var også fuldt tilfreds med den. min gik også i stykker efter at have tabt den på gulvet. men nu har jeg så en helt anden model til 500kr med 5.1 og alt det pjat. men jeg vil sige at du skal beholde den samme model det får du mere ud af. du kender mærket og er selv tilfreds med den som du skriver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 11:42 #3
Købte faktisk dette: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=199035

Hold op en skuffelse! Minus bas og sad slet ikke tæt til hovedet :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 11:42 #4
Det er selvfølgelig returneret.
Avatar billede dragonheart Nybegynder
10. december 2006 - 11:53 #5
der er ikke noget der er mere træls hvis det ikke sider tæt og godt til hovedet. for slet ikke at tale om bass. hvis der er mere diskant end bass ødelægger det faktisk det hele. men det er en fin balancegang mellem folk hvad de ønsker. men jeg syntes at du skal vælge den samme model som før. og da den ligger til ca. 200 kr går du ikke galt, nu da du også har haft den før :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 12:06 #6
Det tror jeg sgu jeg gør - smid et svar :)
Avatar billede dragonheart Nybegynder
10. december 2006 - 12:13 #7
oki det gør jeg. hvis jeg har været til hjælp for dig ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 12:41 #8
Det har du ;)
Avatar billede kogt Nybegynder
15. december 2006 - 16:38 #9
det gamle kan repareres....!!! :) maa jeg ikke faa det :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2006 - 21:04 #10
Der var 11 ledninger i den ene ledning til headsettet...

Det er kylet ud for længst desværre ellers måtte du godt ;)