Avatar billede puje Nybegynder
09. december 2006 - 23:43 Der er 4 kommentarer

Skifte default player

Er der nogle der ved om det er muligt at gøre et andet program end Windows Media Player til sit nomale afspilningsprogram`? Det funker nemlig ikke ved mig så vil gerne bruge et andet.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. december 2006 - 23:47 #1
ja, højreklik på filen du vil have det andet program fremover skal åben (det gælder alle filer af den type du vælger), og højreklik og vælg åben med, og derefter, flueben i brug altid dette program til at åbne med (eller hvad det nu hedder på dansk)
Avatar billede puje Nybegynder
09. december 2006 - 23:55 #2
Problemet er bare at det som sådan ikke er en fil jeg vil afspille. Det er streaming og der bruger de media player til at afspille fordi den åbenbart er default. Kan det ændres et smart sted? Har kigget streaming programmerne igennem og der er ingen hjælp at hente.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. december 2006 - 23:57 #3
hvad er det for et program det drejer sig om ?
Avatar billede puje Nybegynder
10. december 2006 - 00:01 #4
PPmate, sopcast og sputnik mener jeg også kører på media player. Det har jeg dog ikke tjekket endnu.