Avatar billede dragonheart Nybegynder
09. december 2006 - 12:20 Der er 5 kommentarer

meget sløv computer

først det tekniske: prescot P4 3.2 soket 478. bundkort SL-865Pro2-FGR, Intel 865PE. 1GB DDR ram. strømforsygning 520W. Grafikkort Nvida FX5900. MAXTOR 250GB SATA2 2 stk.
Problemet:
når jeg instalere XP og drivere til sata er min computer sløv. meget sløv. jeg har enda prøvet at instalere yderlig driverne til sata. jeg har givet dem deres partention hvor vidt de er 0 og 1. dette skal jeg gøre for at jeg i det hele taget kan instalere nogle programmer eller noget andet. når min computer er færdig med at instalere XP. er den stadig meget sløv i forhold til andre computere jeg har haft hjemme og instalere sata og XP på. den kan bruge op til 1 til 2 minutter på bare at starte op uden nogle programmer på den, kun XP.ige siges at jeg er gået fra ida til sata. jeg har prøvet alt fra. at skille den ad til at køre de forskellige optimerings drivere man kan købe snart. jeg er ved at løbe tør for ider. nogle der kan hjælpe ?.
Avatar billede dragonheart Nybegynder
09. december 2006 - 12:29 #1
det skal lige tilføjes at jeg har enda prøvet at indvitere min computer ud at spise og en tur i biffen. til den har fået at vide hvilken ( bip bip ) den er og at den bare snart har at opføre sig pænt ellers vil den ryge en tur på lossepladsen. heller ikke dette har hjulpet :-(
09. december 2006 - 22:33 #2
... rigtige drivers til den øvrige HARDWARE ?

Har du FULDT opdateret XP - med det samme ?
Avatar billede dragonheart Nybegynder
10. december 2006 - 11:28 #3
jeg har instaleret alle driverne til hardwaren og FULD opdateret XP med det samme jeg har instaleret firewall og går på nettet for at hente opdateringerne.
15. december 2006 - 20:22 #4
Hmmm.. noget nyt ???
Avatar billede dragonheart Nybegynder
18. december 2006 - 01:22 #5
den opføre sig stadig på samme måde. jeg har lige prøvet at geninstalere nyt XP og alle driverne. men intet har hjulpet. jeg har prøvet enda at instalere Raid driverne oven i XP efter jeg instalerede dem sammen med XP. men det gik i kludder og instalerede XP og Raid driverne som de skulle. men stadig det samme. meget sløv :-(