Avatar billede dogvillestar Nybegynder
09. december 2006 - 09:13 Der er 3 kommentarer

Problem med DVD drev?

Har et problem med at kopiere cd'er.
Pc'en er spritny, Intel duo core, 1gb ram,Win XP, og født med to dvd
drev, men uanset hvilke cd medier(og brænderprogrammer) jeg har
prøvet, så vil den ikke kopiere.
Får en melding om at indsætte en tom disk, hvilket jeg så gør, skifter
mellem forskellige medier, Verbatim, Fuji, Sentinel og Sony, men samme
fejl hele tiden!!

Dvd drevene hedder; HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H20L og  HL-DT-ST DVD-ROM
GDR8164B.

Hvad er der galt her???

Please help!

/Torben
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. december 2006 - 09:17 #1
Er det originale DVDèr, du vil copyere?
Avatar billede dogvillestar Nybegynder
09. december 2006 - 15:22 #2
Næeh, ville bare brænde en cd med div. programmer til at installere på en anden pc.

Men drevet anerkender ingen af de medier jeg sætter i ;o(

/Torben
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. december 2006 - 15:38 #3
Du skal sætte sourse og target rigtigt i brænderprogrammet.