Avatar billede jones84 Nybegynder
08. december 2006 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vend Skærmbillede tilbage til oprindelig

Jeg har en ven hvor skærmbilledet pludeselig har vendt sig, efter at  jeg kørte fingeren hen over touchpaddet. Det betyder at man nu skal sætte den på højkant for at kunne se billedet rigtigt, men hvordan får vi den tilbage så den er normal....
Computeren er en ny Toshiba Tecra A6. Den har windows XP home installeret....  Hurtigt hjælp er meget nødvendig, derfor det høje antal point....
Avatar billede jones84 Nybegynder
08. december 2006 - 21:28 #1
Har fundet ud af det... lukker spørgsmålet....
Avatar billede xtr0 Nybegynder
08. december 2006 - 21:44 #2
Fortæl dit svar, andre kunne få glæde af det :)
Avatar billede nva Praktikant
08. december 2006 - 22:26 #3
Mon ikke det var noget med ctrl+piletast op? Mener at det virker på mange.
Avatar billede jones84 Nybegynder
08. december 2006 - 22:48 #4
Det var næsten hvad nva skrev...det var ctrl+alt+pil ned, også var den der....fandt dog stadig ikke ud af hvordan det med touchpaddet fungerede...men det går jo nok....