Avatar billede picasso Nybegynder
08. december 2006 - 19:29 Der er 3 kommentarer

Opdatering til Access 2002 (KB904018) kan/bliver ikke installeret

Jeg har lige repareret office 2003 og søgt opdateringer på microsoft hjemmeside. Men jeg får beskeden: Følgende opdateringer blev ikke installeres: Opdatering til Access 2002 (KB904018)
Hvad kan jeg gøre?

Når jeg modtager mail i outlook popper der hele tiden en skærm op, der siger 'installerer...'

Kan der være en sammenhæng?
Avatar billede picasso Nybegynder
08. december 2006 - 19:51 #1
Rettelse, det, der kommer frem på den lille skærm er en meddelelse om, at 'forbereder installationen' samtidig med at maskinen giver en lille lyd.
Avatar billede picasso Nybegynder
10. december 2006 - 19:26 #2
Hjælp! Er der ikke nogen, der kan komme med et bud. Især til at maskinen popper op med et skærmbillede hver gang der kommer post?
Avatar billede tietgen Nybegynder
28. december 2006 - 20:37 #3
Når man anvender den automatiske funktion til opdatering af fx Office 2003 osv. kan det give nogle problemer men oftest går det lige igennem uden man som bruger opdager meget andet, opdateringen er foretaget med succes.

Så er der den anden situation hvor det går knap så godt.

Generelt når vi snakker opdateringer hvad enten det er til Office, Windows, C5 eller andet, vil jeg anbefale dig at hent den fulde opdatering, og bagefter lukke alle programmer og så køre opdateringen som en selvstændig handling.

SP3 henter på evt. her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=85AF7BFD-6F69-4289-8BD1-EB966BCDFB5E

Det burde løse probelmet.

Med venlig hilsen
Udviklingskonsulent, Karsten Carl Eklund
www.it-consulting.dk