Avatar billede clp Nybegynder
08. december 2006 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kopi af tabel fra et regneark til et andet regneark

Hvordan får jeg kopieret en tabel med formler fra et regneark til et andet, uden at jeg får meldingen ugyldig cellereference.

Jeg anvender regnearket Excel.
08. december 2006 - 13:56 #1
I det ark, der skal kopieres fra, taster du Ctrl-A efterfulgt af Ctrl-C
Klik på fanen til det ark du vil indsætte i, og tast Ctrl-V

Hvis dette giver problemer må du fortælle indholdet af den formel, der giver ovennævnte fejlmeddelelse.
Avatar billede bassoon Nybegynder
09. december 2006 - 17:23 #2
Er det kopiering af en arkfane i regnearket 'Regneark1.xls' du skal have over i et andet regneark 'Regneark2.xls'?

Hvis det er det, så gør følgende:

Opret det nye regneark (Det er det jeg kaldte 'Regneark2.xls før)
I 'Vindue', Vælg Arranger...lodret, så du kan se begge dine regneark.
I 'Regneark1.xls' Hold CTRL nede, klik på arkfanen og hold museknappen nede og træk arket over i det nye regneark, 'Regneark2.xls'
Slip Museknappen, et voila!!
15. januar 2007 - 12:15 #3
Har du fået løst problemet?
25. januar 2007 - 14:26 #4
HALLOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

Hvad med lidt respons!!!