Avatar billede picasso Nybegynder
08. december 2006 - 10:50 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Fil mangler - SKUO11.CAB - kan den findes uden CD-Rom?

Haster: Jeg har måske selv slettet følgende fil SKUO11.CAB, som skal bruges til word. I hvert fald kan jeg ikke bruge word og får besked på at jeg skal sætte intallationsdisketten i. Men jeg har ikke adgang til disketten idag og jeg har travlt!
Er det muligt at finde filen på nettet eller lignende?
Hjælp
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 11:14 #1
du skal bruge din CD - har ikke kunnet finde den på nettet
Avatar billede robotten Praktikant
08. december 2006 - 11:30 #2
Hvad version er det af Office? Måske en venlig sjæl kan maile den til dig?
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 12:17 #3
office 2003
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 12:17 #4
hvilken version af word benytter du selv ?
Avatar billede robotten Praktikant
08. december 2006 - 12:29 #5
Lig en mail, så sender jeg den lige
Avatar billede picasso Nybegynder
08. december 2006 - 12:34 #6
Er det mig - der kan få den tilsendt? Så send den venligst til hotgrass1@hotmail.com
Gerne med et lille vink om hvad jeg skal gøre for at få filen installeret igen.
Avatar billede robotten Praktikant
08. december 2006 - 12:45 #7
Kan en hotmail tage de 7 mb. filen fylder?
Avatar billede robotten Praktikant
08. december 2006 - 12:47 #8
Nå, prøver at sende filen nu. Du skal gemme den et sted på din harddisk, og derefter klike dig frem til den, når der spørges efter filen. Problemet kunne dog være, at der krævers flere filer. Men så må det tages derfra.
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 12:48 #9
send til mig, så pakker jeg den til en zip-fil og uploader den
hcma@hcma.dk
Avatar billede robotten Praktikant
08. december 2006 - 12:52 #10
Fil sendt til hcma også
Avatar billede picasso Nybegynder
08. december 2006 - 13:02 #11
Filen er modtaget - mange tak. Jeg arbejder på sagen.
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 13:03 #12
den ligger her:  http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm

picasse >>  når du har downloaded den, skriver du det lige så jeg kan få den slettet igen
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 13:08 #13
så sletter jeg den igen  ;o)
Avatar billede picasso Nybegynder
08. december 2006 - 13:24 #14
Jeg er bange for at det er et for stort arbejde at gøre ud af det. Jeg får bare en ny besked om, at jeg mangler en anden fil nu.
Jeg var tidligere idag lige ved at downloade og installere openoffice progammet - er det et godt alternativ. Så jeg ikke risikerer at sidde og ikke kunne arbejde, men hvor jeg jo altid vil kunne downloade?
Jeg takker for den store velvilje. Og skal forsøge at give jer point.
Avatar billede robotten Praktikant
08. december 2006 - 13:29 #15
Ja, det kan hurtigt gå for meget op ad bakke :)
Avatar billede picasso Nybegynder
08. december 2006 - 13:37 #16
Jeg kan virkelig bruge lidt hjælp til hvordan jeg giver point. Og meget gerne også et bud på mit spørgsmål mht. openoffice som alternativ.
Avatar billede hcma Novice
08. december 2006 - 13:46 #17
ingen point til mig  :o)

for at give robotten sine point, skal du hoppe helt til venstre -> marker hans navn (så det greyes ud) og tryk så på accepterknappen.

m.h.t. OpenOffice:  prøv det og se hvordan du synes om det. er et godt alternativ til MS Office.  (de forskellige del-programmer er bare ikke så integrerede som i MSO)
Avatar billede robotten Praktikant
14. december 2006 - 15:30 #18
Lukker du?
Avatar billede robotten Praktikant
18. december 2006 - 11:16 #19
Avatar billede robotten Praktikant
28. december 2006 - 18:34 #20
Tak :)
Avatar billede hcma Novice
28. december 2006 - 18:57 #21