Avatar billede phrozen Nybegynder
22. maj 2001 - 15:32 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Nogen der gider lave et Design?

Er der nogen der gider lave et desig til min hjemmeside?
det skal være sort og uhyggelig...
men rimelig profesionelt noget ala www.Locate.dk... bare sort og noget folk gider glo på!

-PhroZen
Avatar billede cautoo Nybegynder
22. maj 2001 - 15:35 #1
du laver bare en sort baggrund og overskriften som et billede i skriften \"Cryebe\" (eller noget i den retning) som er en dryppende skriftype lav så en windows agtig menu (Med mappe og dokument ikoner) og udfyld ellers med indholdet :-=
Avatar billede phrozen Nybegynder
22. maj 2001 - 15:37 #2
Ja men...

jeg er ikke så god til det!
vil du ikke lave et til mig?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. maj 2001 - 15:41 #3
Hallo..du har lige oprettet dig som bruger idag, og så smider du alle dine point ud i et spørgsmål som dette! Det er sq\' useriøst!

Avatar billede cautoo Nybegynder
22. maj 2001 - 15:42 #4
du kan også prøve at se det design der er her: http://212.242.99.22/ det skulle have været brugt til en cs side men blev ikke til noget (Den er i hvert fald sort)
Avatar billede cautoo Nybegynder
22. maj 2001 - 15:43 #5
Avatar billede phrozen Nybegynder
22. maj 2001 - 15:47 #6
Nej!

Det virker ldit fro U-professionelt!

det skal være noget ala
www.Suspect.dk eller www.Loctae.dk

-PhroZen
Avatar billede phrozen Nybegynder
22. maj 2001 - 15:49 #7
Upz... jeg mener www.Locate.dk
Avatar billede coinz Nybegynder
22. maj 2001 - 15:52 #8
pelkjaer-> der er jo nogen der ikke vil gøre noget særligt ud af det at være på eksperten.dk det er ikke alle der er interesseret i at være afhængig af det her site vel?

-coinz-
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. maj 2001 - 15:55 #9
Meningen med eksperten er ikke (og det har efterhånden været oppe nogen gange) at man skal kunne få færdige løsninger, men hjælp til der hvor man er gået istå!
Avatar billede coinz Nybegynder
22. maj 2001 - 15:57 #10
og hvis han nu har lyst til at bruge alle sine 300 point på et spørgsmål og så ellers ikke se mere til eksperten, så lad da det være hans sag... vorherre bevares lad ham dog....

-coinz-
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. maj 2001 - 15:59 #11
Og hvad så næste gang manden mangler noget. Ind på eksperten og smid 300 point for en færdig løsning! Tænk hvis alle gjorde det? Der er faktisk folk derude der lever af det!
Avatar billede coinz Nybegynder
22. maj 2001 - 16:00 #12
phrozen-> og så med sort baggrundsfarve eller hvad??

-coinz-
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
22. maj 2001 - 18:59 #13
Er det noget man kan få andet end ligegyldige point for? For så er jeg interesseret sammen en anden!

Http://wizprod.com
Avatar billede sune.jakobsen Nybegynder
22. maj 2001 - 19:11 #14
Jeg har et design:

<html>
  <head>
    <title>Verdens uhyggeligste side</title>
  </head>
    <body bgcolor=\"#000000\">
    </body>
</html>
Avatar billede p-frank Nybegynder
23. maj 2001 - 15:26 #15
Prøv www.fun2you.dk ..

De laver det sikkert for 3-400 kr. .. Det lavede mit meget billigt ;) .. og så er de faktisk meget gode!
Avatar billede phrozen Nybegynder
23. maj 2001 - 15:43 #16
o.k jeg venter med dette spørgsmål, til jeg har flere point!

-luk spm-
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
23. maj 2001 - 15:44 #17
WiZard Productions kan også sagtens lave det for den pris. Eller måske bliver 5-700 kr... for som du selv sige skal de være ret proft!
Http://wizprod.com (igen igen)