Avatar billede sarge Nybegynder
07. december 2006 - 02:34 Der er 1 løsning

Trådløs internet med windows problemer

Jeg har formateret min pc og installeret det trådløse netværk og herefter hentet SP2 ned

Efterfølgende har mit trådløse netværk ikke fungeret. har geninstalleret det op til flere gange....nettet kan sagtens findes men efter kort tid så ryger den af. det er en usb dongle fra Allnet og fungerer optimalt.JEg har sat windows til ikke at styre det trådløse men efter installeringen af SP2 så er dette ikke muligt for uanset hvad jeg gør får jeg jeg beskeden at ændringen ikke kunne ske/anvendes

Hvad gør jeg...har været inde og finde nye drivere på allnets side men dette har ikke hjulpet så indtil videre er det via den bærbare jeg svarer

hjælp udbedes
Avatar billede sarge Nybegynder
12. december 2006 - 06:48 #1
nåh kunne ingen hjælpe med