Avatar billede kreativpotens Nybegynder
07. december 2006 - 00:14 Der er 7 kommentarer

Kreativ Potens?

Hej

Jeg vil gerne have vurderet designet på min private blog: http://www.kreativpotens.dk

Hvis i har god til vil i måske teste for evt. problemer i forskellige browsere og i forskellige opløsninger. Jeg mener at der skulle være ryddet op i de værste af den slags fejl, men man ved jo aldrig.
Avatar billede henninghabor Nybegynder
07. december 2006 - 03:28 #1
Hvis du indsætter nedenstående øverst i alle php-filerne, slipper du for underlige tegn:

header("content-type: text/html; charset=iso-8859-1");
Avatar billede lund_dk Praktikant
07. december 2006 - 09:36 #2
Ser ganske fint ud :)

Kunne dog ikke lade væe med at kommentere indlæget med intersport, hvor du har nappet designet fra mobilemarketing.

Så tænker lidt, hvor har du nappet designet til bloggen henne..?
Avatar billede lund_dk Praktikant
07. december 2006 - 09:38 #3
Nårh, det kan være taget herfra ;)
http://studio.st/i-feel-dirty/
Avatar billede lund_dk Praktikant
07. december 2006 - 09:56 #4
Kender ejeren af mobilemarketing.dk , som nu sammen med intersport vil kræve dit intersport designs lukket ;)
Avatar billede challenge Praktikant
07. december 2006 - 15:19 #5
Rigtig flot leyout og design.
Rigtig fed udnyttelse af elementer på siden, bla. "Kategoier" - kategorien.

Rigtig kreativt logo, og navn for den sags skyld!

Absolut ingen kritik hérfra! Flot udnyttelse af begrebet blog! :)
Avatar billede kreativpotens Nybegynder
07. december 2006 - 15:50 #6
Tak for alle kommentarer so-far.

Henning >> Tak, problemet er løst med UTF-8 charset.

Lund >> Ja, det kræver ikke særlige færdigheder at finde ud af at i-feel-dirty skabelonen lægger til grund for designet. Det står jo som det første i link rel i kildekoden.

Jeg fik ganske rigtigt et opkald fra både Intersport og MobilMarketing :D

Challenge >> Tak tak!

Ingen fejl i diverse browsere? Opera og andre mindre?
Avatar billede kreativpotens Nybegynder
07. december 2006 - 23:11 #7
Sherlock >> Hvis du for fremtiden har tænkt dig at kommentere på indholdet, så gør det i bloggen og ikke her. Denne post omhandler min blogs design og intet andet. Dine indlæg her i tråden har kun meget ringe relevans i forhold til topic.