Avatar billede spetersen Nybegynder
06. december 2006 - 18:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Få et gratis website - virksomhed søges t. afsluttende projekt

Jeg leder efter en virksomhed, der kunne tænke sig at samarbejde med mig i forbindelse med mit afsluttende projekt på IT-Administratoruddannelsen, linjen Web-Præsentation.

Projektarbejdet skal tage udgangspunkt i en konkret problemstilling fra en virksomhed og skal involvere arbejde med mindst 2 af mine linjefag: Web-kommunikation, Grafisk Præsentation, Konstruktion af Hjemmesider. Ideelt vil projektet være design af et website.
Tidsplan er med start i februar 2007, varighed 3 måneder.

Mit arbejde i forbindelse med projektet vil være gratis, men virksomheden skal være indstillet på at bruge lidt tid på samarbejdet.

Se mit website http://www.pandoradesign.biz/dkindex.html for nærmere oplysninger om mine kompetencer, resume og online portfolio.

Hvis du er interesseret, så kontakt mig venligst med en beskrivelse af det website du gerne vil have mig til at designe (formål, indhold, ideer).
E-mail-kontakt for projektet er itaproject@pandoradesign.biz .

Susanne Petersen
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. december 2006 - 20:02 #1
Hej Susanne.

Jeg kunne godt være interesseret i at snakke lidt nærmere med dig i forbindelse med en virksomhedsetablering
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. december 2006 - 20:03 #2
Hej Susanne.

Jeg kunne godt være interesseret i at snakke lidt nærmere med dig i forbindelse med en virksomhedsetablering. Har du mulighed for at fange mig på MSN? Adressen er admin_powerzone.dk
(erstat underscore med @)
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. december 2006 - 20:04 #3
.. jeg kan kort fortælle, at det handler om udarbejdelse af en grafisk brugerflade til en IT løsning :)
Avatar billede kokholm Nybegynder
16. december 2006 - 16:09 #4
Hej Susanne,

Jeg har firma med en etableret og velbesøgt hjemmeside som jeg står over for at skal have fornyet i såvel design samt funktioner. Den er pt. i asp og afvikles på vor egen 2003 server.
Jeg ved ikke om du allerede har fundet en samarbejdspartner endnu, men du er velkommen til at svare her tilbage så vil jeg kontakte dig på din fimamail.
Avatar billede spetersen Nybegynder
16. december 2006 - 17:09 #5
Kokholm: Hej, jeg behersker desværre endnu ikke asp, så jeg tror ikke umiddelbart jeg vil være den rigtige til opgaven, men du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig med flere oplysninger.

Webcreator: Jeg vil forsøge at fange dig på MSN for at høre nærmere, som du foreslår.

Generelt mht. mit opslag, så har jeg fået flere henvendelser (også på mail), men jeg har endnu ikke truffet aftale med en endelig samarbejdspartner, så der er stadig tid til at henvende sig for interesserede.

Alle der har henvendt sig vil selvfølgelig få en tilbagemelding fra mig, ligesom der  vil blive lagt besked her så snart virksomheden er fundet.

Susanne Petersen
Avatar billede spetersen Nybegynder
19. december 2006 - 17:40 #6
Så er virksomheden fundet.

Eftersom det er en virksomhed der har henvendt sig pr. mail, ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre med de 30 points - er der en af de erfarne brugere der kan fortælle hvad det er god tone at gøre?

Susanne
Avatar billede spetersen Nybegynder
31. december 2006 - 02:44 #7
hm