Avatar billede richardski Praktikant
06. december 2006 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kalenderfunktion i Access

Jeg efterlyser et kalendersystem som man kan booke i til Access. Nogen eksperter som har forslag eller ideer?
Avatar billede doodoo Novice
06. december 2006 - 13:01 #1
Avatar billede richardski Praktikant
06. december 2006 - 13:38 #3
Jeg skal bruge den til et reservationssystem i en forening, så den skulle gerne være på danske :-)
Avatar billede doodoo Novice
06. december 2006 - 13:40 #4
Så tror jeg du skal igang som oversætter...
Kender ingen                    på dansk :/
Avatar billede supertekst Ekspert
06. december 2006 - 14:00 #5
Men en sådan kan da udvikles - men det er jo ikke helt gratis.
Der findes en Kalender-control i Access (Additional tools) - det kan jo være en begyndelse.....
Hvis du vil se hvordan denne kontrol ser ud - så send en mail til:
pb@supertekst-it.dk
Avatar billede ffsoft Praktikant
06. december 2006 - 17:15 #6
Der ligger en evighedskalender på http://www.ffsoft.dk under eksempler
Avatar billede richardski Praktikant
21. februar 2011 - 18:50 #7
Lukker