Avatar billede itee Nybegynder
06. december 2006 - 00:45 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Bedste defragmenterings tool

Hej

Jeg benytter Windows XP Pro's indbyggede defragmenterings program, men findes der et endnu bedre tool til mere effektiv defragmentering, og dermed bedre ydeevne - eller kan man roligt benytte Windows XP's indbyggede defragmenterings program?

;) Itee
Avatar billede itee Nybegynder
06. december 2006 - 00:49 #1
PS: Hvad er det mere specifikt som andre defrag tool gør bedre, end den indbyggede i Windows XP?

;) Itee
Avatar billede off-line Nybegynder
06. december 2006 - 00:50 #2
Hvis det skal være freeware så O&O, ellers PerfectDisk.
Avatar billede off-line Nybegynder
06. december 2006 - 00:54 #3
Der er vist almendelig enighed, her på E. om at windows egen er mindre effektiv,
atså mindre grundig. Men under alle omstændigheder O&O eller Diskeeper som freeware, er jo værd at prøve.
Avatar billede itee Nybegynder
06. december 2006 - 00:58 #4
Oki, men det gør ikke noget det ikke er freeware - jeg vil gerne investere i det mest effektive, hvis det er nogle I mener er bedre end disse freeware.

Jeg vil gerne vide hvad andre tool gør bedre end den indbyggede, hvis nogen har nogle tekniske fordele ved at benytte andre tool end den indbyggede.

;) Itee
Avatar billede off-line Nybegynder
06. december 2006 - 01:06 #5
Ja man kan vel ikke sige andet end hvad der står her:
Welcome to PerfectDisk!
The Industry Standard in Disk Defragmentation

Congratulations!

You have selected PerfectDisk®, the fastest and most complete disk defragmenter ever.

PerfectDisk ensures that your Windows Server 2003, Windows 2000, Windows XP, and Windows Vista systems maintain the best performance possible.

PerfectDisk's patented SMARTPlacement™ defragmentation technology provides fast, efficient and complete defragmentation of even your largest drives with minimal system resource usage.

PerfectDisk's Command Center provides powerful and highly scalable network deployment, management, scheduling, and reporting.

As a Certified for Windows application, PerfectDisk maintains your system performance according to Microsoft's highest standards of safety and reliability.
Avatar billede karinc Nybegynder
06. december 2006 - 07:45 #6
Avatar billede coderdk Praktikant
06. december 2006 - 09:57 #7
Jeg er meget tilfreds med O&O Defrag: http://www.oo-software.com/en/products/oodefrag/
Der er også forskellige måder kan kan defragmentere på, alt efter hvad du ønsker.
Avatar billede gratis Nybegynder
06. december 2006 - 12:49 #8
Voptxp: http://www.vopt.com/ defragmentere godt og har en feature som ikke mange andre har "Shutdown system when done" smart måde at lukke sin pc på ;)
Avatar billede off-line Nybegynder
09. december 2006 - 00:57 #9
Var der noget du kunne bruge?
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 00:11 #10
Aldrig fået tid at verificere yderligere på denne. Lukkes.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 00:20 #11
Jeg finder faktisk, at det er direkte uforskammet, at bruge andres tid
på noget du ikke selv gider følge op:(
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 00:26 #12
Det er så ande gang i træk du lukker på den måde, og hiver 400 point hjem til dig selv.
JEG HÅBER ANDRE BRUGERE KAN SE, AT DIG SKAL MAN IKKE SPILDE SIN TID PÅ!
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 00:40 #13
Du har lov at have din mening, men ingen havde givet deres bud som et svar - kun kommentar, og jeg arbejder 24-7-365 og har ikke haft tid til at se videre på det, men vil selvfølgelig skrive her når jeg gør.
Du kunne jo have givet dit indlæg som et svar, så havde du fået point'ene, det har jeg gjort på alle mine øvrige indlæg - så det må være helt dit eget problem, og dermed har du ingen grund til barnlig brok.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. april 2007 - 00:58 #14
Det handler ikke om point, men om anstændighed. For øvrigt giver man ikke
bud som svar, men som kommentar. Svar er noget spørgeren kan opfordre til,
at man lægger. Når man beder andre brugere om at hjælpe med et problem,
fejer man dem ikke bare tilside, med et lukker. En smule høflighed skylder
man altid brugere, som forsøger at hjælpe.
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 01:56 #15
Hvis man forsøger at hjælpe, og forvente at være med i tildelingen, må man benytte svar for at komme i betragtning. Det var ikke sket, så derfor er sagen ikke længere, og derfor lukker jeg sagen, for ikke at have udestående point, som ingen åbenbart er interesseret i. Jeg kan selv afgøre hvilke af de indløbne svar der skal belønnes, så derfor kan alle byde ind med et svar og ikke blot en kommentar. Sagen stopper her, flere kommentarer i denne sag betyder udelukkende barnlig klynk!
Avatar billede coderdk Praktikant
01. april 2007 - 11:26 #16
itee, Det er almindelig kotume at man ikke smider svar, før man har løst problemet. http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar - At du synes det bør være anderledes kan vi jo bare trække på skuldrene af.
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 17:53 #17
Det samme kan jeg kun trække på skulderne af. Det er ikke mit problem at Eksperten.dk ikke sørger for at lave korrekt / optimal vejledning til deres brugere. Det kan ikke være meningen at man skal tigge og bede alle mulige om at skrive igen, og denne gang som svar - før de kan komme i betragtning til point. Det kaldes konsekvens. Hvis man ønsker at komme i betragtning så er det et svar, men kommer man med en bemærkning man ikke selv synes er et svar, som skriver man det som kommentar. That's life.
Avatar billede gratis Nybegynder
01. april 2007 - 18:45 #18
Et er helt sikkert, venlighed høre ikke til en af dine egenskaber, det er jo dette hele historien handler om... og da jeg for mit eget vedkommende ikke er her for pointenes skyld, men for at hjælpe og lære er du en bruger jeg vil holde mig fra i fremtiden. /gratis
Avatar billede itee Nybegynder
01. april 2007 - 22:05 #19
Nej det hører ikke til min person at finde mig i hvad som helst fra folk som er barnlige og chikanere med irrelevante beskeder, bare fordi de piver over selv at have lavet en fejl, og pludselig vil have point. Det har du helt ret i, og jeg ændre mig ikke. Konsekvens er en del af min personlighed. Jeg er her ikke for pointene, men det er gotfred bl.a. Men jeg kommentere ikke her på eksperten yderligere, får en admin til at slette min profil, og finder et sted hvor folk er seriøse. Folk der bliver ved at kommentere er i øvrigt også barnlige, da der ikke er et formål, gotfred er udenfor pædagogisk rækkevidde.
Avatar billede penta50 Nybegynder
11. juli 2007 - 11:33 #20
Harlige lyst til en lille kommentar, hvis ikke itee er slettet, og dog det kan man jo hå¨be på. For magen til uforskammethed over for brugere af Eksperten skal man lede længe efter. Kan kun tilslutte mig kommentarerne fra f.eks fri4alt - gratis, det er den type personer der gør at man som jeg jævnligt besøger Eksperten, hvis man har nogle spørgsmål man gerne vil have belyst.
itee.. syntes det er fint du finder et andet sted, men du får nok svært ved at finde et sted hvor folk er mere seriøse end her.