Avatar billede tazco Nybegynder
05. december 2006 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iframe driller mig lidt!!

Hej

Jeg er ved at lave et simpelt site i html til min søsters kunstgalleri (www.karinabjerregaard.dk) Vedr. hendes gæstebog så hentes den i en såkaldt Iframe. Kan jeg ikke sætte den tabel/celle som Iframen optræder i, til automatisk at skifte højde, i takt med hvor mange indlæg der skrives? Med andre ord vil jeg gerne at det er hele siden der scrolles ned, i stedet for bare den midterste celle. Håber jeg har udtrykt mig klart, ellers må I lige spørge mere ind til det :-) Svar udbedes asap, tak.
/Taz
Avatar billede olebole Juniormester
08. december 2006 - 14:55 #1
<ole>

Det kan du ikke, for det kræver, der scriptes mod iframe'en. Af sikkerhedsmæssige grunde kan man ikke scripte mellem dokumenter under forskellige domæner, så den tanke må du desværre droppe  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede tazco Nybegynder
28. februar 2007 - 13:35 #2
ok - jamen så er den jo ikke længere, hehe.

Vil du venligst lægge et svar, så får du points.

mvh. Taz
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2007 - 15:13 #3
Gerne  ;o)