Avatar billede privat Nybegynder
05. december 2006 - 10:30 Der er 4 kommentarer

Skrivebords Baggrund billede

XP Home Kan ikke længere få baggrunds billede på skrivebord ?
kan se baggrundsbillede ved opstart af pc, men når der er startet helt op er der normal farvet baggrund , som man kan skifte farve på , men ikke lave noget med noget billeder.egenskaber for skærm :
Det felt hvor man kan vælge baggrund er ikke til at klikke i , ej heller der hvor man kan gennemse efter andet billede ?
Hvad FA.... er der galt.Jeg har prøvet at afstallerer grafikkort ,driver osv.Hvor ligger fejlen ? Mærkeligt er det jo at baggrund som evt er valgt kan ses under opstart men lige som skrivebordet er startet helt op bliver der normal blå baggrund.
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. december 2006 - 10:41 #1
Jeg tror, det er en virus - en kammerat har haft samme problem, men problemet forsvandt, da den blev grundigt renset.
Avatar billede privat Nybegynder
05. december 2006 - 10:48 #2
HM det kan jo godt være måske.Men hva skal jeg så rense med .
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. december 2006 - 10:57 #3
Prøv at kør en HijackThis og opret en ny tråd, hvor du lægger loggen ind. Jeg kan ikke ckecke den, men det er der forhåbentlig en ekspert, der kan.
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. december 2006 - 12:10 #4