Avatar billede promi Nybegynder
05. december 2006 - 02:05 Der er 1 løsning

Kendskab til MediaPortal

Hej exp.dk

Nu har jeg siddet i jeg ved ikke hvor langt tid for at få mit media center til at virke på MediaPortal, men mine tvkort er ikke understøttet, så er der nogle der kan hjælp med opsætningen af dem? Der findes en guide på deres hjemmeside, til hvordan man gør med DVB-T men når det er analog (Hybrid) er det en helt anden sag, så har hårdt brug for hjælp!

Hvis Du/I har kendskab til dette, kommer jeg med flere detaljer!

Mit største problem er måske at jeg ikke kan finde det rigtige navn for mine tv-kort, tror de hedder LifeView FlyDVB-T Hybrid, men er ikke sikker, så hvis der er nogle der kan hjælp med at bekræfte det på en måde! Ved ikke helt hvordan jeg skal finde det, kunne ikke finde det i Enhedshåndtering!
Avatar billede promi Nybegynder
16. september 2008 - 22:55 #1
lukket