Avatar billede kold6000 Nybegynder
04. december 2006 - 21:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kode til registrering af 5 forskellige data

Jeg vil høre om der er nogen der kan være mig behjælpelig med at lave en kode til registreringer af indgående tlf. opkald til mit kontor.

Jeg har brug for at man får EN indtastningslinie, som indeholder nedenstående 5 felt, så der lynhurtigt kan indtastes data i formularen.

Dato  Tid  Navn  Besked    tekstboks med
                              1 Ønsker opringning
                              2 Ringer igen
                              3 Besked modtaget

Datoen og tid å meget gerne været fortrykt med "dags dato" og "kl. lige nu"
Efterfølgende skulle jeg gerne kunne lave et simpelt udtræk af opkaldene pr. dato. Listet efter tidspunkt.

Mit bedste bud var at lave det i php så jeg selv kan lave små ændringer efterfølgende. Meningen er at alle på kontoret kan tilføje en opringning via denne side, uanset hvor i huset de er.

Er der nogen som kan hjælpe mig denne kodning?

Mvh.

Kim

Så fik jeg vist placeret den i den korrekte kategori :-)
Avatar billede tjaz Nybegynder
04. december 2006 - 22:09 #1
jeg kan godt hjælpe dig med det, kontakt mig på msn og lad os snakke om det

henrik {a} emagazine.dk
Avatar billede bjarkekr Nybegynder
05. december 2006 - 16:23 #2
Det kan vi også klare her hos os..

kontakt på bk[add]onesolution.dk

Se referencer på www.onesolution.dk
Avatar billede tjaz Nybegynder
07. december 2006 - 12:03 #3
Project done... skal vi lukke her? :)