Avatar billede thranaldo Nybegynder
04. december 2006 - 20:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stor skrift i IE

Jeg oplever at skriftstørrelsen på visse hjemmesider pludselig er alt for stor. Jeg har ide om at min søn på 8 mdr. har siddet op pillet ved et eller andet, men jeg kan ikke få det væk. Kan nogen hjælpe? Det er som sagt ikke alle side, men blandt gmail, krak, ni, mv.
Avatar billede zappa Nybegynder
04. december 2006 - 20:19 #1
Vælg view->text size

eller

CTRL-plustegn eller CTRL-minustegn

alt efter hvilken IE du har.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. december 2006 - 20:23 #2
el..
ctrl- + scroll hjulet på musen..O)
Avatar billede coderdk Praktikant
04. december 2006 - 20:46 #3
Eller CTRL og * (skulle gerne give normal visning)
Avatar billede coderdk Praktikant
04. december 2006 - 20:47 #4
(Altså CTRL og gangetegnet på det nummeriske tastatur)
Avatar billede thranaldo Nybegynder
04. december 2006 - 21:27 #5
Verdensklasse!
Avatar billede coderdk Praktikant
04. december 2006 - 21:31 #6
Jeg kan se at du er ny ;) Normalt så beder man personen der gav det bedste svar om at smide et svar som du så kan acceptere, eller du kan bede flere om et svar, og fordele point mellem dem, enten automatiskt (i.e. ligeligt) eller give én flere point end andre :)
Se evt. http://expfaq.dk/
Avatar billede coderdk Praktikant
04. december 2006 - 21:31 #7
Så også lige denne forleden: http://www.eksperten.dk/artikler/1039