Avatar billede razor_tfh Nybegynder
04. december 2006 - 19:13 Der er 1 kommentar

Problemer med installation af iTunes

Jeg har lige købt mig en iPod Nano 4GB og vil derfor installere den nyeste version af iTunes, 7.02, men under installationen kommer der en fejlmeddelelse der lyder følgende:

Nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.cdda\OpenWithProgIds kunne ikke åbnes. Kontroller, at du har tilstrækkelig adgang til nøglen, eller kontakt supportteknikerne

Jeg har prøvet at slette iTunes og installere det helt fra bunden, men det hjælper lige lidt.

Er der nogen der kan hjælpe? For jeg kan ikke bruge iPod'en til noget medmindre jeg får installeret iTunes.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. december 2006 - 20:29 #1
Er du logget ind som administrator/admin-konto på computeren?

Har du sørget for at slette iTunes via deres afinstallation/via tilføj/fjern programmer, eller har du bare slettet ved at fjerne mappen iTunes?

Har iTunes virkede tidligere på din computer?