Avatar billede Syska Mester
22. maj 2001 - 12:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Bærbar er bedst????

Hej derude i den dejlige NØRD verden

Her om nogle måneder skal jeg have investeret i en bærbar og vil derfor finde ud af hvilken der er den bedste.......

Jeg har ledt længe på nettet efter sider, hvor der står en masse tests af bærbare men det lukkedes uheldigvis ikke.....

Derfor ville jeg gerne høre om der var nogle af jer der kunne give mig nogle links til sider der tester bærbare.......

Jeg vil også gerne høre hvad for en bærbar I synes der er bedst og hvorfor, fordi der er meget stor pris forskel fra Dell til Vegas.....

Håber der kommer en masse gode svar????
Avatar billede rene72 Nybegynder
22. maj 2001 - 13:00 #1
Asus Asus Asus
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. maj 2001 - 13:11 #2
Dell Dell Dell
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. maj 2001 - 13:13 #3
Eller IBM, eller Thosiba.
Jeg så forresten en der ville sælge en splinterny Toschiba på denne her:

http://www.eksperten.dk/spm/74795
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. maj 2001 - 13:14 #4
Ups... mangler en pris. 12500,-

Skriver han!
Avatar billede limemedia Nybegynder
22. maj 2001 - 13:17 #5
Personligt ville jeg ikke købe andet end Dell... Jeg har en nu 1 år gammel Dell bærbar der ikke har fejlet det mindste. Kører utroligt stabilt og rimelig service fra Dell\'s side. De sørger for opdaterede drivere på deres website m.v.

Og så er det generelt en større maskine du får for samme penge. Da jeg købte min med 15\" tommer skærm var det en af de eneste på markedet med denne skærm og stadig idag er det end ikke standard.

Men omend alting er bør du købe en bærbar efter dit behov. Du siger jo ikke om du skal bruge en til seriøs udvikling eller til simpel produkt fremvisning.

/ Lars
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
22. maj 2001 - 13:17 #6
IBM IBM IBM (Dell\'s bærbare com\'er, er også gode)

Prøv at kigge lidt på:
www.tomshardware.com
Avatar billede scb Praktikant
22. maj 2001 - 13:26 #7
Hvad må den koste ?
Det er ligesom at spørge hvilken bil er bedst.
Jeg har god erfaring med Thosiba i prisklassen 10-15000,00 Kr, Har efterhånden købt 10 stk til firmaet, og der har ikke været problemer med nogen af dem. Og jeg syntes man får meget for pengene.
Må det være dyrere ville jeg nok vælge en model med større skærm og DVD drev.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
22. maj 2001 - 14:27 #8
Der er store foreskelle på hvilke krav du stiller til din bærbare men jeg vil anpe´be fale dig at læse
atiklen om bærbare pc\'er på www.itsvar.dk
der står hvad du bør vide inde du kaster dig ud i det da det gerne skulle være en du får glæde af
Avatar billede steel-shark Nybegynder
22. maj 2001 - 14:28 #9
sorry anpe´be fale = anbefale