Avatar billede cycojugi Nybegynder
04. december 2006 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Navision C5 version 4.0 én bruger udskriver på forkert formular

Hej

Jeg har et problem med en navision C5 bruger som udskriver på en forkert formular når personen udskriver igennem projektmodulet. De andre brugere fungerer fint og det har denne bruger også gjort. Hvordan definerer man hvilken formular der skal benyttes , på brugerniveau, ved udskrivning af faktura gennem projekt modulet?
Avatar billede cycojugi Nybegynder
04. december 2006 - 21:35 #1
Efter jeg har været ved at rode mere med problemet kan jeg konstantere at jeg har taget fejl. Det er alle brugere der har problemet. Det er den rigtige formular der udskrives på, men f.eks. varenr bliver trukket ud på fakturaen som varenummer?!?. Hvor kan det mon komme fra?
Avatar billede jenic Nybegynder
04. november 2007 - 18:03 #2
Prøv at kigge i sproglaget Standard kontra Dansk for faktura-rapporten.