Avatar billede mattias.dk Nybegynder
03. december 2006 - 18:45 Der er 7 kommentarer

Vertikal scrollbar

Hey!

Hvem har et link eller en løsning på problemet med at sidens layout hopper, når man har centreret en side, som skifter imellem at skulle bruge scrollbar og ikke. Jeg bruger lige nu overflow: scroll; i min CSS, som virker fint i IE og Opera, men i FF hopper det nederst af min side ned - jeg bruger en celle som har relative height, hvis det har noget at sige

Hvem har et fix, som gør at den altid er synlig i FF også uden fejlen?

// mattias
Avatar billede human Nybegynder
03. december 2006 - 19:09 #1
html {
min-height: 100%;
margin-bottom: 1px;
}
Avatar billede human Nybegynder
03. december 2006 - 19:09 #2
svar
Avatar billede mattias.dk Nybegynder
03. december 2006 - 19:45 #3
Det virker stadig ikke - den rykker stadig cellen med relative height ned i FF

Den bliver rykket 10px ned cirka - og ja, der er plads til den
Avatar billede olebole Juniormester
04. december 2006 - 13:43 #4
<ole>

Prøv med et link, så vi slipper for en længere quiz  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede mattias.dk Nybegynder
04. december 2006 - 17:38 #5
http://media.mattias.dk/design/pages/portfolio.html

Det er én af siderne fx. - som virker fint i Opera og IE, men ikke i FF
Avatar billede human Nybegynder
04. december 2006 - 17:49 #6
Kna være det er mig der er blind, men det ser fint ud her i FF2. Ikke noget som rykker sig underligt
Avatar billede mattias.dk Nybegynder
04. december 2006 - 21:05 #7
Det er den nedeste del hvor adressen osv står - det er et billede i en celle

Før denne celle, har jeg en celle med relative height som skal udfylde det "tomme rum", men i FF skubber den cellen med billedet ned
Se her: www.download.mattias.dk/ff.jpg