Avatar billede lawrence1956 Nybegynder
03. december 2006 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brænder

Jeg har en ven der bøvler meget med sine brændere. Han har 3 pc'er i netværk, og har både Windows og Linux på maskinerne. Han kan ikke få sine brændere til at fungere. Han havde 4 brændere i 2 maskiner, men da de ikke virkede, købte han endnu en brænder og kasserede en af de gamle og instalerede den nye. Men den virker heller ikke. Har i noget bud på at han ikke kan brænde?
Ps: En gang virkede en brænder i Lynux, men siden han opdaterede Linux virker den heller ikke mere.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
03. december 2006 - 14:00 #1
udfra det du skriver nej, hvilken software benytter han ? hvilket OS, hvilke fejl ? hvilke skiver, osv.
Avatar billede lawrence1956 Nybegynder
19. december 2006 - 09:45 #2
Ked af det, men det kan jeg ikke svare på. Bliver derfor nødt til at lukke for spørgsmålet.
Avatar billede lawrence1956 Nybegynder
21. januar 2010 - 12:29 #3
Min ven kan ikke svare på alle disse spørgsmål, så spørgsmålet er lukket.