Avatar billede jba750 Nybegynder
03. december 2006 - 11:25 Der er 1 kommentar

Støjniveau for Dell maskine

Jeg skal til at købe en ny computer, og har i den forbindelse set på hvad Dell tilbyder. Her er jeg faldet for en Dimension E520 med Intel Core 2 Duo.

Mit spørgsmål er bare, hvor meget larmer sådan en spand?

I produktbeskrivelsen står der
"Dimension E520 er udviklet og konstrueret med Dell QuietCase™-teknologi, der hjælper den til at køre køligt og støjsvagt under selv de mest krævende opgaver, så du kan fortsætte med arbejdet uden larm fra støjende blæsere."

Men hvad pokker dækker det over? Jeg kan se at andre producenter tilbyder silent-opgraderinger til forskellige niveauer som 19db/21db/23db. Hvor ligger dell-maskinen i forhold til disse?
Avatar billede jba750 Nybegynder
06. december 2006 - 22:54 #1
Er der da slet ingen herinde der har en nyere Dell (Dimension), som har lyst til at fortælle noget om hvor meget den larmer?