Avatar billede divad89 Nybegynder
03. december 2006 - 08:33 Der er 6 kommentarer

Matadorspil (grafisk)

Vi har skullet finde på et projekt hver, jeg vil så lave det matadorspil der er i bogen, bare grafisk, der er nogle vink osv. men jeg er gået lidt i stå, for jeg kan ikke få det til at virke, hvis der er nogen af jer der vil skrive det ind i har skrevet i klasserne Felt og grafiskvindue, så vil jeg være lykkelig, for jeg kan ikke få det til at fungere.

Med venlig hilsen
David
Avatar billede innercitydk Nybegynder
03. december 2006 - 10:50 #1
Øhh. WHAT!?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. december 2006 - 12:58 #2
Hvilken bog? Hvad er det der ikke virker? Laver du brugerflade i Swing?
Hvordan i al verden skulle vi dog kunne hjælpe dig ud fra den beskrivelse?
Avatar billede divad89 Nybegynder
03. december 2006 - 16:08 #3
Sorry, glemte at skrive det er fra Objektorienteret programmering i java (http://javabog.dk)

David
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
03. december 2006 - 21:52 #4
Det kunne jo være en start at du postede det du allerede har lavet, og så tager vi udgangspunkt i det.
Avatar billede divad89 Nybegynder
04. december 2006 - 17:28 #5
skal jeg poste det hele, for der er 10 klasser?

David
Avatar billede divad89 Nybegynder
04. december 2006 - 21:12 #6
Nu har jeg uploadet alle de klasser der er til matadorspillet, så kan i se hvor langt jeg er kommet, og sige hvad jeg skal lave om.
Som det er nu kommer der en masse fejl, ved egentlig ikke helt hvad det er der er galt.

http://files.filefront.com//;6298276;;/

Med venlig hilsen
David