Avatar billede mulan Nybegynder
02. december 2006 - 21:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows Medie Center og XP homeProf

Jeg har købt enfærdigsamlet Medie center, som er basert på XP Home Media Center Edition. Kan man umiddelbart køre en Windows XP Prof. installation  ovenpå som en opgradering og stadig beholde Medie Center funktionaliteten. Jeg har ofte gjort dette oven på en almindelig XP Home.
Avatar billede kenp Novice
02. december 2006 - 22:04 #1
hvad er det du mangler? i MCE som XP pro skal give dig? der er kun mulighedne for at være medlem af domæne som er forksel..
Avatar billede hcma Novice
02. december 2006 - 22:51 #2
nej, det kan du ikke, da det bliver en nedgradering.
mener også at MediaCenterEdition er en XP-Pro med media-center som overbygning.
(har kun set 1 version og ikke en Home eller Pro)
Avatar billede hcma Novice
02. december 2006 - 22:53 #3
Avatar billede mulan Nybegynder
03. december 2006 - 00:04 #4
Jeg har mit eget domain. Jeg anvender også pc'en op i mod en citrix server. Her har Home ingen TS cal.
Avatar billede leif Seniormester
03. december 2006 - 00:22 #5
Hvis den skal meldes ind i domænet skal det være en ren XP pro, men så mister du Media Center funktionen.
Avatar billede hcma Novice
03. december 2006 - 00:50 #6
Leif har ret; glemte jeg lige at skrive  :o(
Avatar billede kenp Novice
03. december 2006 - 11:01 #7
der findes et hack som gør at man kan få mce til at være medlem af domæne.. men om det virker aner jeg ikke.
Avatar billede kenp Novice
03. december 2006 - 11:01 #8
Avatar billede mulan Nybegynder
05. december 2006 - 22:06 #9
Så har jeg udført dette hack. Det virker perfekt :-) Skal du have point kenp, så må du lægge et svar.
Avatar billede kenp Novice
05. december 2006 - 23:23 #10
kommer her :)
Avatar billede kenp Novice
05. december 2006 - 23:23 #11
aghhh